Metoda merjenja poteka skladno s standardom SIST EN ISO 11819-1. Z njo se določa vpliv kotaljenja avtomobilskih pnevmatik po voznih površinah na emisijo hrupa cestnega prometa v okolje. Modularni precizni zvočni analizator preko mikrofona, ki stoji 7,5 m od sredine obravnavanega voznega pasu na testnem polju, zaznava maksimalne ravni hrupa mimovozečih vozil. Fotocelici beležita prehod vozil na mestu merjenja. Iz razlike časov registriranja posamezne fotocelice ter iz medsebojne razdalje položajev fotocelic se določi hitrost, hkrati pa se v računalnik vnese še kategorijo posameznega vozila. Po računalniški obdelavi podatkov se glede na vrsto vozil določi regresijsko krivuljo maksimalnih ravni hrupa v odvisnosti od hitrosti vozil.
Metoda merjenja poteka skladno s standardom SIST EN ISO 11819-1. Z njo se določa vpliv kotaljenja avtomobilskih pnevmatik po voznih površinah na emisijo hrupa cestnega prometa v okolje. Modularni precizni zvočni analizator preko mikrofona, ki stoji 7,5 m od sredine obravnavanega voznega pasu na testnem polju, zaznava maksimalne ravni hrupa mimovozečih vozil. Fotocelici beležita prehod vozil na mestu merjenja. Iz razlike časov registriranja posamezne fotocelice ter iz medsebojne razdalje položajev fotocelic se določi hitrost, hkrati pa se v računalnik vnese še kategorijo posameznega vozila. Po računalniški obdelavi podatkov se glede na vrsto vozil določi regresijsko krivuljo maksimalnih ravni hrupa v odvisnosti od hitrosti vozil.