Metoda merjenja poteka skladno s standardom ISO 11819-2. Namenski osebni avtomobil s standardnimi pnevmatikami se pelje preko testnega polja – tipično gre za različne cestne odseke. Hitrost avtomobila se beleži z GPS sledilnikom. Modularni precizni zvočni analizator v avtomobilu meri hrup kotaljenja avtomobilske pnevmatike z dvema mikrofonoma, nameščenima na mikrofonski nosilec ob avtomobilskem kolesu. Merilna veriga omogoča klasifikacijo različnih voznih površin glede na CPX indeks, indikator za hrupnost vozne površine. Ti podatki so nato lahko osnova za modelsko analizo emisij hrupa v okolici obravnavanih cestnih odsekov ali pa osnova za načrtovanje uporabe manj hrupnih voznih površin za namen zmanjševanja obremenitve okolja s hrupom – v okviru nacionalnega operativnega programa varstva pred hrupom.
Metoda merjenja poteka skladno s standardom ISO 11819-2. Namenski osebni avtomobil s standardnimi pnevmatikami se pelje preko testnega polja – tipično gre za različne cestne odseke. Hitrost avtomobila se beleži z GPS sledilnikom. Modularni precizni zvočni analizator v avtomobilu meri hrup kotaljenja avtomobilske pnevmatike z dvema mikrofonoma, nameščenima na mikrofonski nosilec ob avtomobilskem kolesu. Merilna veriga omogoča klasifikacijo različnih voznih površin glede na CPX indeks, indikator za hrupnost vozne površine. Ti podatki so nato lahko osnova za modelsko analizo emisij hrupa v okolici obravnavanih cestnih odsekov ali pa osnova za načrtovanje uporabe manj hrupnih voznih površin za namen zmanjševanja obremenitve okolja s hrupom – v okviru nacionalnega operativnega programa varstva pred hrupom.