Tradicionalne metode tehtanja, kot je statično tehtanje, so natančne, a drage in neučinkovite za gost promet. Zato se uporabljajo sistemi za tehtanje vozil med vožnjo (WIM). Vendar je namestitev večine WIM sistemov težavna in lahko poškoduje cestno površino. Alternativa je mostni sistem B-WIM, ki ne zahteva rezanja ceste ali cestnih zapor, vendar trenutno njegova natančnost in zanesljivost ne izpolnjujeta zakonskih standardov za kaznovanje kršiteljev.
B-WIM sistemi temeljijo na merjenju deformacij mostu, kar povzroča napake, še posebej na daljših mostovih ali z več osmi na mostu. Zanesljivo merjenje osnih obremenitev je tako še vedno odprto vprašanje.
Predlagani projekt namerava odpraviti te pomanjkljivosti z uporabo umetne inteligence (UI). Cilji projekta vključujejo razvoj metod ocenjevanja zanesljivosti meritev B-WIM z UI, izboljšanje natančnosti meritev s kombiniranjem podatkov iz meritev deformacij, rezultatov B-WIM in fotografij prometnih kamer, ter ustvarjanje javnega repozitorija podatkov B-WIM za nadaljnje raziskave. Ta pristop bi lahko bistveno izboljšal natančnost in zanesljivost meritev B-WIM ter odprl novo področje raziskav na tem področju.